04.30 姜濤生日

四月三十日,姜濤生日。雖然我唔係姜濤嘅 fans,但對佢都有好感;無他,姜濤眉清目秀,心地善良嘛。

尋日上晝同媽咪經過銅鑼灣,於是湊熱鬧搭姜濤 fans 贊助嘅免費電車。

據聞,今次係香港史上首次由民間團體自發舉辦嘅免費乘車日。電車嘅錢箱同八達通機都笠住咗個布袋,袋上印有姜濤個靚樣同今次活動名稱,提醒大家唔使俾錢。

媽咪好似比我更樂在其中,落咗車好興奮咁講︰「如果唔係頭先咁多人,冇得一齊坐,我仲諗住同你自拍,等人睇下我哋都有搭免費電車。」

我向佢淺淺一笑,心諗︰好彩。佢一開心就會捉我一齊自拍,然後要我揸機……

放眼銅鑼灣街頭,人流明顯比上一個星期六多幾倍——冇錯,係幾倍!

香港人周末行街,通常一點後先開始;但尋日十一點幾已經人頭湧湧,認真少見,原因當然係因為姜濤啦!姜濤號(電車)尋日十一點駛經銅鑼灣;而銅鑼灣同尖沙咀都分別有商場設有慈善 pop-up store,賣姜濤嘅紀念品。呢啲慶祝活動吸引晒港九新界嘅姜糖一齊出嚟銅鑼灣。

圖片來源︰am730

當中最有趣嘅街頭畫面,並唔係少女拎住姜濤應援、用手機自拍,而係讀幼稚園或小學嘅囝囝拖住媽媽,陪媽媽嚟同姜濤慶生——有啲囝囝會幫媽媽拎住個姜濤公仔,跟住媽媽行,有啲囝囝個背囊就放住長度突晒出嚟嘅應援橫幅。我見到呢啲場面,覺得好 sweet 呢;而家追星都已經變咗做親子活動喇!

講到尾,追星都係想氹自己同氹偶像開心;而難得嘅係姜濤呼籲姜糖,將應援費用攞嚟做善事,於是姜糖就響應——自發請市民搭電車,全城開心;搞慈善義賣,幫助其他人。

見到咁多姜糖約埋一齊開開心心打卡、自拍,銅鑼灣氣氛又咁熱鬧,我唔係姜糖,都覺得好開心,甚至開心過過年添!

你話呢,姜濤同姜糖係咪都好可愛呢?!

圖片來源︰am730

By:


Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started