開心購物記

最近放假,冇特別計劃,但有去行下街。本來我想買衫,可惜冇件啱心水。經過某連鎖店 O,於是入去行下。

我一向好鍾意行 O,因為佢賣嘅嘢乜都有啲,潮流電子玩意、文具精品、護理美容、衣物手袋……唔買齋睇下啲靚嘢都賞心悅目,或者見到啲設計好嘅嘢又可以開下眼界,而有時佢賣啲護膚產品又平過「花花」,都幾盞鬼。

我喺 O 買得最多嘅,係瞓覺用嘅耳塞,貪佢多款揀;而佢呢五、六年賣過嘅款式,我差唔多全部都買過、用過。

今次去行 O,都冇諗住買嘢;但點知行行下,我見到一個好鍾意嘅袋(shoulder bag)。

離遠見到,首先引我注目嘅係個袋好特別嘅藍綠色。其次就係佢低調得嚟、好有美感——設計簡單,單色冇圖案,但有條紐結織成嘅孭帶做點綴。

行埋拎個袋上手,就更加鍾意。佢軟身得嚟好輕,又實用,大細夠我放簡單落街要用嘅嘢——銀包、電話、鎖匙、紙巾、搓手液同口罩,甚至放埋個細嘅水樽都得。更實用嘅係佢送多條長啲嘅孭帶,雖然設計比較普通,冇紐結,但換咗佢可以轉斜孭,啱晒我。

望埋價錢,非常合理,於是拍板去俾錢。

俾錢前循例問下店員有冇新,佢話個陳列品已經係最後一個;睇嚟呢個袋真係好受歡迎。

袋嘅嘢,我一向覺得買到個合眼緣又實用嘅真係好難。靚嘅袋的確有好多,但拎上手好多唔係太重(特別係真皮袋,分分鐘有我枝水咁重),就係打開睇過後,發覺唔實用(放咗銀包電話就已滿);甚至乎係既重又唔實用。

難得今次買到心頭好,真係可遇不可求,很是開心呢!

Photo by freestocks on Unsplash

最後,當然要借呢個機會做下樹打手,放首 Serrini 最近嘅歌︰《樹木真美》。無論係曲、詞、編曲,定 MV,我都好鍾意呢首歌。MV 有好多亮點,除咗例牌嘅靚人、靚衫、得意嘅道具,仲有就係最尾 Serrini 搵個哥哥仔夾咗佢架毛毛車車!!!有興趣自己睇下︰

MV 仲有 Behind the Scenes 睇︰

By:

Posted in:


Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started